Informaţii consumatori » Intrebări frecvente

Ce presupune schimbarea furnizorului de energie electrică și care sunt etapele schimbării?

Beneficiile alegerii unui furnizor de energie electrică sunt orientarea către client şi oferirea de servicii adaptate consumului şi nevoilor consumatorilor, preţuri competitive rezultate din diversificarea surselor de achiziţie energie electrică, servicii de relaţii clienţi şi alte beneficii şi soluţii adiacente de gestiune energetică menite a reduce costurile şi asigurarea unui mediu de lucru sigur.

Procesul de schimbare al furnizorului de energie electrică este unul foarte simplu și anume:

a)      Solicitarea unei oferte (lista furnizorilor din Romania se gasestepe site-ul ANRE)

b)      Agreerea termenilor și condițiilor contractuale;

c)       Semnarea contractului de furnizare de către părți;

d)      Notificarea furnizorului actual,  a operatorului de retea și a noului furnizor cu privire la denunțarea contractului (veți beneficia de asistență juridică și tehnică cu privire la înregistrarea opțiunii dumneavoastră la operatorul zonal de distribuție și furnizorul actual de energie electrică)

Ce trebuie să fac pentru a ajunge client GCI?

Ce se întamplă la expirarea contractului de energie electrică?

Se va plăti în continuare taxa Radio/Tv?

Cum se procedează în cazul unei întreruperi a alimentarii cu energie electrică?

Voi avea probleme de calitate a energiei în cazul în care schimb furnizorul?

Factura mea este gresită. Cu cine pot discuta?

Doresc să fac o reclamație. Unde pot să mă adresez?

Am o altă intrebare. Cui pot să mă adresez?